Известие

Collapse
No announcement yet.

Има ли разлика м/у изпускателен колектор на 1.8 и 2.0ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има ли разлика м/у изпускателен колектор на 1.8 и 2.0ТС

    Мерси
    Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 02:25.
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Начи по спомен, колекторите са визуално същите мисля на 1,8 и двойка, вероятноста да няма разлика е голяма, на 1,6 никога не съм виждал и сравнявал....колектора се хваща за главата - ако точките са същите, ядове май няма да има......темп на колект мое да се запази с термолента, ако това е целта......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Моето скромно мнение - на 1.6 и 2.0 главите са различни, оттам би трябвало и колекторите да са различни - говорим за присъединителни размери...

      Comment


      • #4
        Абе Дигитала - тоя от каво е турил колектори че Алфоунъра му правят профилакт и не отваря да видя темата.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Аз знам един фен дето си сложи метални колектори на 1.8 ТС от по-стария модел, понеже неговите пласмасови леко гръмнаха с обикновенното газово щото го домързя да сложи клапанчета. Верно малко излишни неща останаха ама колата си върви перфектно и на бензин и на газ. Та като огледах визуално нямаше никаква разлика между 1.8 и 2.0
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Аз знам един фен дето си сложи метални колектори на 1.8 ТС от по-стария модел, понеже неговите пласмасови леко гръмнаха с обикновенното газово щото го домързя да сложи клапанчета. Верно малко излишни неща останаха ама колата си върви перфектно и на бензин и на газ. Та като огледах визуално нямаше никаква разлика между 1.8 и 2.0
            Ама за изпускателни става дума
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Тук колегата пита за изпускателните Значи главата на 1.6 че има разлики с 1.8 и 2.0 ги има. Обаче изпускателните портове и шпилките са същите. Следователно колектора от 1.8 или 2.0 които са еднакви ще пасне на твоята глава. Трябва обаче и двуцевката да си вземеш от 1.8 или 2.0. и незнам назад вече дали ще паснат нещата.

              И гарнитура ще трябва. Ти и сега би трябвало да имаш. 3 пластова метална е гарнитурата от много тънки слоеве.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Извинявам се, то си пише ама не съм прочел както трябва.
                Пп някой мод да ми ги изтрие ако може
                Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:46.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  ......
                  Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 02:26.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Ако имате някакви други идеи давайте...
                    Ми значи освен да слагаш от 2.0 или 1.8, ако са еднакви, а мисля че са, друго не знам ква идея да дадем....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      "..from an early 156 2.0TS Euro II..."

                      Дефакто от 2-ка 156...А иначе знам за профилактиката и за това съм извадил постовете от алфа оунъра в моя първи пост...



                      Гарнитура за 147-цата май няма на колекторите, до колкото дочух аз от някой запознати лица...
                      Колекторите са с някакви "лещи" (?!?!?) вместо гарнитура, ако не ме лъже паметта или просто съм чул недочул...
                      А оем какво имаш предвид назад дали ще паснат? Като диаметър ли?

                      Значи принципно идеята е, че искам да разкарам прекатализаторите по-най елегантния и ефективен начин...Без последващи НЕГАТИВНИ ефекти, че те и без това при мене са по дифолт ... А и по принцип колектора ми в момента изпуска от някъде и направо с един колектор 2 заека ( неизпускащ колектор + премахнати прекатализатори)

                      Ако имате някакви други идеи давайте...
                      Имаш гарнитура. Гарнитурата е 3-слойна много тънка ламарина точкована на няколко места Като разхлабиш и дръпнеш колектора назад ще я видиш.

                      А иначе дали ще паснат на дължина до другиа катализатор или тръба. По диаметър мисля, че са същите на 55 нали така? Трябва да ги видиш на място. И гарнитурки си вземи не само за колектора ами и за назад от Валкера. Ще ти трябват щото тръгнеш ли да разглабяш със сигурност ще ги накъсаш и отлепиш.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Ми значи освен да слагаш от 2.0 или 1.8, ако са еднакви, а мисля че са, друго не знам ква идея да дадем....
                        Ами да речем режа тия прекатализаторни гърнета и на тяхно място заваряваме извити тръби с дупки за ламбдите и запазвам колектора (сегашния)


                        Ето на суперспринт произвдението :

                        http://www.supersprint.com/public/images/25329.jpg
                        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 23:40.
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Ами да речем режа тия прекатализаторни гърнета и на тяхно място заваряваме извити тръби с дупки за ламбдите и запазвам колектора (сегашния)


                          Ето на суперспринт произвдението :

                          http://www.supersprint.com/public/images/25329.jpg
                          По-добре да е красиво. Вземи си цели колектори с двуцевката от нкое ударена например. ма измери дължината на двуцевката дали ще ти пасне като дължина и като захващане към тампона на купето.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment

                          Working...
                          X